WSPÓŁPRACA
AUTORSKIE PRODUKTY
I NARZĘDZIA
WSPARCIE
MARKETINGOWE
NARZĘDZIA
MARKETINGOWE
TOWARZYSTWA UBEZPIECZENIOWE
PRZYDATNE DOKUMENTY
WSPÓŁPRACA
Przez wiele lat współpracy z Naszymi partnerami wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają wykorzystać potencjał każdego agenta i wspólnie osiągać ambitne cele.
Współpraca z Expectum prowadzi do efektywnego rozwiązania złożonych spraw na etapie sprzedaży i obsługi ubezpieczeń, dzięki eksperckiej wiedzy, zasobom i umiejętnościom.
AUTORSKIE PRODUKTY I NARZĘDZIA
Produkty dedykowane na wyłączność dla naszych przedstawicieli tworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby Klientów. Ustawiając parametry składek, zakresów i dostępności nie kierowaliśmy się statystyką czy też wizją wielkich koncernów, tylko prawdziwymi potrzebami ludzi:
- Ubezpieczenie na życie w formie Grupy Otwartej – Szczęśliwa Rodzina Plus
- Ubezpieczenie zdrowotne, pakiety medyczne w formie Grupy Otwartej – Szczęśliwa Rodzina Zdrowie
- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci i młodzieży – Ubezpieczenie Szkolne
Nasz system to zestaw narzędzi informatycznych dedykowanych dla branży doradztwa finansowego
pomocnych przede wszystkim w obsłudze klienta, organizacji czasu, rozliczeniach prowizyjnych:
- Formularz RODO – automatyczna rejestracja klienta w systemie wraz uzyskaniem wymaganych zgód RODO
- Analiza Potrzeb Klienta – dzięki dobrze dobranym produktom ubezpieczeniowym mamy pewność, że nasze doradztwo jest na najwyższym poziomie
- Portal sprzedaży – w dzisiejszych czasach wiemy jak ważna jest mobilność dlatego dla naszych partnerów przygotowaliśmy narzędzie dzięki któremu mogą zawierać polisy całkowicie online bez konieczności zbierania dodatkowych podpisów na dokumentach
- Strefa klienta – narzędzie w którym klient ma dostęp do wszystkich swoich polis z informacją o zakresie oraz okresie trwania polisy
WSPARCIE MARKETINGOWE
Wsparcie marketingowe obejmuje szeroki zakres działań, które mają na celu pomóc partnerowi w promowaniu swojej firmy i zwiększeniu sprzedaży ubezpieczeń. Oto kilka przykładów działań, które są częścią wsparcia marketingowego dla agenta:
Materiały marketingowe – agent może otrzymać materiały reklamowe, takie jak ulotki, plakaty, banery internetowe, prezentacje i filmy promocyjne, które pomogą mu w prezentowaniu produktów ubezpieczeniowych swoim klientom.
Szkolenia – agent może uczestniczyć w szkoleniach, które pomogą mu w lepszym zrozumieniu produktów ubezpieczeniowych, technik sprzedażowych i zarządzaniu klientami.
Wsparcie techniczne – agent może otrzymać wsparcie techniczne w zakresie korzystania z systemówinformatycznych, które pomogą mu w zarządzaniu swoją pracą i klientami.
Kampanie marketingowe – agent może uczestniczyć w kampaniach marketingowych, takich jak konkursy, promocje, akcje charytatywne, które pozwolą na dotarcie do nowych klientów.
Pozycjonowanie oraz promowanie wizytówki Google – dzięki temu strona może przyciągać większą liczbę użytkowników i generować więcej ruchu, co przekłada się na zwiększenie liczby klientów i zysków dla firmy.
Rekomendacje – agent może otrzymać rekomendacje od zadowolonych klientów, co pozwoli mu na zwiększenie zaufania klientów do jego firmy i produkowanych przez nią produktów.
towarzystwa UBEZPIECZENIOWE
przydatne dokumenty
przydatne
dokumenty
Zadaj nam pytanie
Zadaj nam pytanie